Travelsupport.pl

Platforma podróży służbowych Cytric będzie dostępna w Microsoft 365.

platforma podróży służbowych

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Firma Amadeus nawiązała współpracę, aby zintegrować swoją platformę do rezerwacji i wydatków Cytric z pakietem narzędzi Microsoft 365.

Dzięki integracji, użytkownicy MS 365 będą mogli wyszukiwać i rezerwować podróże w aplikacji komunikacyjnej Microsoft Teams, a także udostępniać informacje o podróżach w usłudze Teams ze współpracownikami, dając im możliwość zarezerwowania tej samej podróży.  

Dzięki integracji z Teams użytkownicy będą mogli dodać Cytric jako aplikację, która pozwala im rezerwować w Teams i mieć przycisk na czacie, aby udostępniać współpracownikom całość lub część planów podróży. 

Możliwość rezerwacji biletów lotniczych lub zarządzania kosztami podróży bez opuszczania codziennych aplikacji pomoże użytkownikom uprościć proces, ułatwiając podróżowanie i eliminując niektóre typowe wyzwania związane z rezerwacją.

W ciągu najbliższych kilku miesięcy integracja zostanie pogłębiona, aby „natywnie korzystać z usługi Teams” w zakresie rezerwacji, zarządzania wydatkami i udostępniania informacji o podróżach.

Microsoft i Amadeus pracują obecnie wspólnie nad architekturą rozwiązań, które będą miały nieco inne user experience.

Firmy będą również współpracować nad różnymi nowymi funkcjami, które umożliwią np. wstępne wypełnianie wyszukiwanie ofert w oparciu o cenę, wygodę, historię podróżowania i wpływ na środowisko. Może również udostępniać listę połączeń w miejscu docelowym, aby pomóc pracownikom w organizowaniu spotkań. 

Narzędzia pomagające pracownikom w różnych biurach planować spotkania również będą głównym celem współpracy między firmami Amadeus i Microsoft.

Najczęściej czytane:

Nasze usługi