Firma Amadeus nawiązała współpracę, aby zintegrować swoją platformę do rezerwacji i wydatków Cytric z pakietem narzędzi Microsoft 365.
Dzięki integracji, użytkownicy MS 365 będą mogli wyszukiwać i rezerwować podróże w aplikacji komunikacyjnej Microsoft Teams, a także udostępniać informacje o podróżach w usłudze Teams ze współpracownikami, dając im możliwość zarezerwowania tej samej podróży.
Dzięki integracji z Teams użytkownicy będą mogli dodać Cytric jako aplikację, która pozwala im rezerwować w Teams i mieć przycisk na czacie, aby udostępniać współpracownikom całość lub część planów podróży.
Możliwość rezerwacji biletów lotniczych lub zarządzania kosztami podróży bez opuszczania codziennych aplikacji pomoże użytkownikom uprościć proces, ułatwiając podróżowanie i eliminując niektóre typowe wyzwania związane z rezerwacją.
W ciągu najbliższych kilku miesięcy integracja zostanie pogłębiona, aby „natywnie korzystać z usługi Teams” w zakresie rezerwacji, zarządzania wydatkami i udostępniania informacji o podróżach.
Microsoft i Amadeus pracują obecnie wspólnie nad architekturą rozwiązań, które będą miały nieco inne user experience.
Firmy będą również współpracować nad różnymi nowymi funkcjami, które umożliwią np. wstępne wypełnianie wyszukiwanie ofert w oparciu o cenę, wygodę, historię podróżowania i wpływ na środowisko. Może również udostępniać listę połączeń w miejscu docelowym, aby pomóc pracownikom w organizowaniu spotkań.
Narzędzia pomagające pracownikom w różnych biurach planować spotkania również będą głównym celem współpracy między firmami Amadeus i Microsoft.