FAQ
Jakie informacje trzeba przesłać do Travelsupport, aby zarejestrować rezerwacje w programie lojalnościowym?
Wystarczy numer rezerwacji oraz nazwa systemu rezerwacyjnego, w którym rezerwacja została zrobiona np. Booking, Hotels.com, Lufthansa.
Czy muszę tworzyć konto na Travelsupport.pl, aby móc korzystać z programu lojalnościowego?
Nie ma takiej konieczności. Z programu lojalnościowego można korzystać bez indywidulanego Travelsupport konta.
Skąd mam wiedzieć ile pieniędzy otrzymam za rezerwacje?
Tę informacje otrzymasz od nas, emailem w ciągu 4h od zarejestrowania swojej rezerwacji.
Gdzie mogę sprawdzić ile środków mam już zebranych?
Wystarczy wysłać takie pytanie na nasz adres email. Aktualne wyliczenie otrzymasz w ciągu 4h.
Czy Travelsupport ma dostęp do danych osobowych mojej rezerwacji?
Absolutnie nie. Travelsupport ma dostęp tylko do numeru rezerwacji oraz daty rezerwacji.
Jak mogę wypłacić zebrane środki?
Wybierz kartę podarunkową z listy dostępnych kart ( znajdziesz ją w regulaminie programu lojalnościowego) i poinformuj nas o tym emailem.
Mam swój profil na Booking.com z Geniusem, czy mogę z niego korzystać?
Oczywiście. Jeśli rezerwujesz przez nasz dostęp zachowujesz wszystkie korzyści wynikające z Twojego profilu na Booking.com
Co mam zrobić, aby mieć pewność, że zawsze otrzymam zwrot środków za rezerwacje?
Aby być pewnym, że zwrot środków zostanie naliczony:
- wchodź na stronę interesującego Cię systemu rezerwacyjnego poprzez przycisk REZERWUJ na stronie naszego programu lojalnościowego; dzięki temu Twoja transakcja nie ?zaginie? w sieci
- zawsze używaj najnowszej wersji przeglądarki internetowej, najlepiej Firefox, Safari, Chrome
- nie używaj programów typu AdBlock, których zadaniem jest blokowanie reklam; jeśli masz włączoną wtyczkę AdBlock, strona wybranego przez Ciebie systemu nie zarejestruje momentu, w którym przechodzisz na nią z Travelsupport i dokonujesz tam rezerwacji.
- W przypadku Booking.com, sprawdź czy widzisz nasze logo na stronie Booking.