Travelsupport.pl

Booking, Expedia, Airbnb, Trip – 10 mld USD na marketing w 2021

wydatki na marketing w turystyce

Udostępnij:

Wydatki marketingowe wiodących internetowych firm turystycznych bardzo istotnie wzrosły w roku 2021 r., Zbiegło się w czasie ze złagodzeniem ograniczeń w podróżowaniu na ich głównych rynkach. Booking Holdings , operator marek Booking.com, Kayak, Agoda i Priceline, wydał 3,8 miliarda dolarów na marketing w 2021 roku, w porównaniu z 2,2 miliarda dolarów w trakcie pandemii w 2020 roku.

Najbliższy konkurent Booking.com, na rynku internetowych biur podróży, czyli Grupa Expedia , również zwiększył wydatki marketingowe w 2021 roku. Grupa, ta która ma w swoim portfolio marek Hotes.com Vrbo, Expedia, Trivago i Travelocity, zainwestowała w marketing 4,22 mld USD (nieco mniej niż rekordowe 6 miliardów dolarów w 2019 roku.)

Priorytety marketingu turystycznego i konkurencja

Trzeci największy gracz na rynku OTA, czyli Airbnb mając na celu uchwycenie wczesnych etapów okresu ożywienia w 2021 r. zdecydował się wydać rekordową kwotę na marketing. Marka ta zainwestowała 1,9 miliarda dolarów w ciągu ostatnich 12 miesięcy (wzrost w porównaniu z 1,2 miliarda funtów w 2020 roku i 1,6 miliarda dolarów w 2019 roku)

Czwarte miejsce – Grupa Trip.com , operator marek Ctrip, Skyscanner i Trip.com, odnotowała w 2021 r. wzrost swoich wydatków marketingowych o 12% rok do roku do 772 mln USD.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Bleisure i polityka podróży służbowych

Bleisure i polityka podróży służbowych

Wszyscy szukamy równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Idea podróży „bleisure” jest odpowiedzią na te potrzeby. Popularność bleisure została zapoczątkowana przez osoby podróżujące w interesach, które

Podróże służbowe droższe o 8-9%

Podróże służbowe droższe o 8-9%

Według globalnego badania przeprowadzonego w maju 2023, wśród prawie 100 globalnych Travel Managerów, wydatki na podróże służbowe przekroczą planowane budżety na 2023. Travel Managerowie zakładają,

Nasze usługi