Travelsupport.pl

Hopper – najlepszą aplikacją OTA w 2021r

Najlepsze aplikacje OTA

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Podczas gdy podczas pandemii koronawirusa ucierpiały rezerwacje podróży, korzystanie z aplikacji internetowych biur podróży w rzeczywistości wzrosło podczas kryzysu, ponieważ konsumenci w domu przeglądali miejsca docelowe i szukali elastycznych opcji.

Wśród OTA, Hopper był najszybciej rozwijającą się aplikacją w 2021 r., rosnąc o 494% i wyprzedzając Airbnb jako lidera pod względem udziału w rynku przez aktywnych użytkowników od czerwca 2021 r.

Według raportu Travel Trendlines firmy Apptopia , wzrost Hoppera jest w dużej mierze spowodowany napływem nowych użytkowników: w 2021 roku Hopper był najczęściej pobieraną aplikacją OTA z 15 milionami pobrań w porównaniu do 5,3 miliona pobrań w 2020 roku.

Nowi użytkownicy przybywali do Hoppera, aby skorzystać z szeregu produktów – w tym z zamrożenia cen , anulowania z dowolnego powodu i gwarancji przerwania lotu – OTA wprowadzonej podczas pandemii.

Obecnie około 50% przychodów firmy pochodzi z produktów fintech, a klienci kupują średnio około dwóch produktów fintech podczas każdej zarezerwowanej podróży.

Expedia (Hotels.com)

Expedia była drugą najszybciej rozwijającą się aplikacją w 2021 r., z 49% wzrostem rok do roku. (Należąca do grupy Expedia firma Hotwire znalazła się na trzecim miejscu wśród szybko rozwijającej się aplikacji z 33% wzrostem, następnie Booking.com osiągnął 23 % wzrost, a Skyscanner z 19% wzrostem).

Oprócz zaoferowania ekskluzywnej oferty aplikacji z 10% zniżką na pobyt w hotelu na początku roku, firma Expedia zmieniła podtytuł sklepu z aplikacjami z „Cała podróż w jednym miejscu” na „Znajdź następny wynajem wakacyjny”, co pomogło jej osiągnąć lepsze wyniki.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Amadeus NDC

Amadeus wzmacnia swoją ofertę NDC

Amadeus podpisał umowę z Lufthansa Group na oferowanie treści pochodzących z NDC (New Distribution Capability) Umowa obejmuje oferty Lufthansy, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Air Dolomiti i

Nasze usługi