Travelsupport.pl

AUDYT PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH

Podstawy

Travelsupport to zespół wybitnych ekspertów w branży podróży służbowych. Nasze doświadczenie pokrywa cały łańcuchu usług związanych z zarządzaniem podróżami służbowymi. Wiedzę na temat podróży służbowych gromadziliśmy przez ponad 20 lat, pracując między innymi w takich firmach jak: IHG, Accor, Booking.com, Amex GBT, SAP, Lufthansa Group,  PLL LOT. 

Nasze usługi audytorskie i konsultingowe, charakteryzują się daleko idąca elastycznością. Począwszy od prowadzenia krótkich projektów po długotrwałe, wieloletnie wsparcie programowe. Istotą naszego modelu jest dostosowanie się do potrzeb programów podróży korporacyjnych naszych klientów. Celem naszych działań jest wygenerowanie jak największych oszczędności dla naszych klientów.

Ze wszystkich naszych usług doradczych, nasz audyt programu podróży służbowych jest zdecydowanie najbardziej popularny. Nasze holistyczne podejście daje naszym klientom pełny i prawdziwy obraz ich wydatków na podróże służbowe pracowników. Oferowany przez nas audyt trwa od czterech do sześciu tygodni. Został opracowany z myślą o firmach, których wydatki na podróże służbowe stanowią istotną pozycję w budżecie i mają kluczowe znaczenie dla prowadzonej działalności. 

Etap 1 - Odkrywanie podróży służbowych

Travelsupport analizuje wszystkie dokumenty firmowe używane w procesie organizowania i rozliczania podróży służbowych. Na tym etapie główny nacisk kładziemy na politykę podróży służbowych. Następnie przeprowadzamy serie ankiet i wywiadów z najczęściej podróżującymi pracownikami, aby szczegółowo poznać i ocenić w jaki sposób pracownicy realizują wytyczne zawarte w programie podróży służbowych. Ostatnim elementem pierwszego etapu są wywiady z decydentami, przeprowadzane w celu ustalenia głównych celów i zadań programu podróży służbowych naszego klienta.

Badanie dokumentów

Wywiady i ankiety z pracownikami

Ustalenie celów i zadań polityki podróży służbowych

Etap 2 - Strategiczny przegląd podróży służbowych

Travelsupport wykorzystuje wyniki z etapu pierwszego do sformalizowania celów audytu. Następnie przystępujemy do szczegółowej analizy poszczególnych elementów programu podróży służbowych. Są nimi: przegląd dostawców usług (umowy z biurami podróży, hotelami, liniami lotniczymi…), procesy wewnętrzne (polecenie wyjazdu, wniosek delegacyjny, procesy akceptacji, rozliczanie diet i innych wydatków), raportowanie i analiza danych. Proces zbierania i analizowania danych kończymy przygotowaniem szczegółowego raportu oraz wytycznych, które pozwolą klientowi zoptymalizować program podróży służbowych. 

Ustalenie celów audytu

Szczegółowa analiza elementów programu podróży

Przygotowanie raportu końcowego i wytycznych do działań optymalizacyjnych

DLACZEGO TRAVELSUPPORT?

Audyt podróży służbowych Travelsupport to pierwszy i podstawowy krok na drodze do profesjonalnego zarządzania podróżami służbowymi w Twojej firmie. Twoja firma skorzysta na doświadczeniu i wiedzy najlepszych, niezależnych ekspertów na rynku.  Audyt Travelsupport wykorzystuje benchmarking dostawców i procesów, dzięki czemu Twoja firma będzie mogła skorzystać na doświadczeniach najlepszych firm na rynku.