Program lojalnościowy
Rezerwuj podróże przez Internet, obniżaj wydatki, oszczędzaj dodatkowo na każdej rezerwacji. Dzięki Travelsupport odzyskasz część pieniędzy wydanych na podróże służbowe.
Masz już konto? Zaloguj się
Jak to działa?
Gdy rezerwujesz noclegi lub bilety lotnicze w Internecie, część wydanych pieniędzy możesz otrzymać z powrotem. Program Lojalnościowy Travelsupport działa dzięki współpracy z największymi firmami turystycznymi na świecie. Jesteśmy partnerem m.in Booking.com, Wakacje.pl, Lufthansa, PLL LOT, Expedia, Hotels.com, Qatar, Accor, Intercontinental Hotels Group.
Chcesz w pełni wykorzystać nasz program lojalnościowy?
Wyłącz Adblock'a w swojej przeglądarce.
Wybierasz stronę internetową i rezerwujesz
Wybierz swój ulubiony system rezerwacji z listy naszych partnerów. Kliknij przycisk REZERWUJ, a zostaniesz automatycznie przekierowana/y na stronę wybranego systemu. Dokonaj rezerwacji tak jak zwykle to robisz. Zachowasz korzyści jakie masz w Genius, RewardsHotels.com, Agodacash.
Po 7 dniach otrzymujesz zwrot pieniędzy
Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji, zarejestruj tylko jej numer w naszym Programie Lojalnościowym. Możesz to zrobić przez poniższy formularz lub wysyłając numer rezerwacji na info@travelsupport.pl. Zebrane środki otrzymasz 7 dni po zrealizowaniu się Twojej rezerwacji.
Zebrane środki otrzymasz na karcie podarunkowej
Z każdej zrealizowanej rezerwacji hotelowej otrzymasz do 3% jej wartości. Z każdego biletu lotniczego otrzymujesz konkretną kwotę. Środki możesz gromadzić bezterminowo, nie tracą swojej ważności. Musisz zebrać min 100 PLN aby otrzymać środki na wybranej przez siebie karcie podarunkowej.
Najczęściej zadawane pytania
Jakie informacje trzeba przesłać do Travelsupport, aby zarejestrować rezerwacje w programie lojalnościowym?
Czy muszę tworzyć konto na Travelsupport.pl, aby móc korzystać z programu lojalnościowego?
Skąd mam wiedzieć ile pieniędzy otrzymam za rezerwacje?
Tę informacje otrzymasz od nas, emailem w ciągu 3h od zarejestrowania swojej rezerwacji.
Gdzie mogę sprawdzić ile środków mam już zebranych?
Wystarczy wysłać takie pytanie na nasz adres email. Aktualne wyliczenie otrzymasz w ciągu 3h.
Czy Travelsupport ma dostęp do danych osobowych mojej rezerwacji?
Jak mogę wypłacić zebrane środki?
Mam swój profil na Booking.com z Geniusem, czy mogę z niego korzystać?
Co mam zrobić, aby mieć pewność, że zawsze otrzymam zwrot środków za rezerwacje?
- wchodź na stronę interesującego Cię systemu rezerwacyjnego poprzez przycisk REZERWUJ na stronie naszego programu lojalnościowego; dzięki temu Twoja transakcja nie ?zaginie? w sieci
- zawsze używaj najnowszej wersji przeglądarki internetowej, najlepiej Firefox, Safari, Chrome
- nie używaj programów typu AdBlock, których zadaniem jest blokowanie reklam; jeśli masz włączoną wtyczkę AdBlock, strona wybranego przez Ciebie systemu nie zarejestruje momentu, w którym przechodzisz na nią z Travelsupport i dokonujesz tam rezerwacji.
- W przypadku Booking.com, sprawdź czy widzisz nasze logo na stronie Booking.