Travelsupport.pl

AMEX GBT – popyt na podróże służbowe rośnie

powrót podróży służbowych

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

American Express Global Business Travel – obecnie największa firma TMC na świecie poprawił swoje prognozy przychodów na ten rok, ponieważ ożywienie w zakresie podróży służbowych wykazało „silną dynamikę”.

W pierwszym kwartale 2022 r. firma Amex GBT odnotowała przychody w wysokości 350 mln USD, o 179% więcej niż w pierwszym kwartale 2021 r. Jest to jednocześnie 50% przychodów sprzed pandemii w 2019 r. Przychody za 2gi kwartał już przekroczyły 46% poziomu sprzed pandemii, na co duży wpływ miało ożywienie w kwietniu. W ciągu ostatnich trzech tygodni kwietnia transakcje osiągnęły 72% poziomów z 2019 r., co stanowi poprawę o 11 punktów procentowych w porównaniu z poziomami ożywienia w ostatnim tygodniu marca.

Małe i średnie firmy przewodzą ożywieniu, ale podróże służbowe od większych klientów również zaczęły przyspieszać. W kwietniu ożywienie wśród dużych klientów globalnych poprawiło się o 8 punktów procentowych w porównaniu z marcem.

Ożywienie w zakresie podróży międzynarodowych również nadrabia zaległości w sytuacji krajowej, ponieważ znoszą ograniczenia.

Popyt na bliższe podróże służbowe (krajowe) jest szczególnie silny, co Amex GBT przypisuje sile roboczej, która pozostaje bardziej rozproszona, a nie skoncentrowana w biurach centralnych. Bardziej rozproszone zespoły zwiększają potrzebę łączenia ludzi w celu współpracy, wprowadzania innowacji, motywowania i uczenia się.

Firma Amex GBT odnotowała wskaźnik utrzymania klientów na poziomie 95% w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Amex GBT wygrał duże kontrakty na obsługę podróży służbowych między innymi dla Honda Motors Europe, Novum, Raytheon Technologies i The Ferraro Group.

Biorąc pod uwagę tempo ożywienia, Amex GBT dodał 150 milionów dolarów do swoich całkowitych oczekiwanych przychodów w 2022 r., które wg obecnych szacunków, wyniosą globalnie około 1,75 miliarda dolarów. Amex GBT odnotował jeszcze stratę netto w wysokości 91 milionów dolarów za kwartał, w porównaniu ze stratą netto w wysokości 135 milionów dolarów w pierwszym kwartale 2021 roku.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Kolejowe programy lojalnościowe

Kolejowe programy lojalnościowe w Europie

Wybierając kolejowy program lojalnościowy dla siebie lub swojej firmy, należy wziąć pod uwagę kilka czynników. Na przykład niektóre programy oferują więcej korzyści w jednym kraju, podczas gdy

Booking.com OpenTable

Booking.com i OpenTable inwestują w Azji

Serwis internetowy OpenTable, którego właścicielem jest Booking.com, będący wiodącym systemem rezerwacji online w restauracjach w USA oraz Inline Group Ltd zawarły strategiczne partnerstwo. Inline jest wiodącym

Nasze usługi