Travelsupport.pl

Ceny w hotelach wracają do poziomów sprzed pandemii

Ceny hoteli

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Według najnowszych danych udostępnionych przez jedną z największych sieci hotelowych na świecie – Marriott International, średnia stawka dzienna prawie powróciła do ​​poziomów sprzed pandemii. Dane te są skumulowane i dotyczą wszystkich marek hotelowych należących do Marriott International na całym świecie.

ADR (Średnia Cena Dnia) w III kwartale 2021 wyniosła 155,21 USD, i jest o 30,6 proc. wyższa niż w III kwartale 2020 r., a tylko o 4,4 proc. niższa niż w trzecim kwartałem 2019 r. Obłożenie na całym świecie wyniosło 58,2 procent, o 23,4 procent więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Firma odnotowała ponad 3,9 miliarda dolarów przychodów za kwartał w porównaniu z 2,3 miliarda dolarów rok temu.

Opierając się na rozmowach z klientami korporacyjnymi, Marriott spodziewa się stopniowego ożywienia koniunktury w biznesie, w miarę jak coraz więcej pracowników wraca do biura, a zasady dotyczące podróży służbowych są łagodzone.

Rezerwujesz hotele online? Sprawdź nasz Program Lojalnościowy TUTAJ

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Bilety lotnicze Ryanair ponownie w Kiwi.com

Bilety lotnicze Ryanair ponownie w Kiwi.com

Największy europejski przewoźnik lowcostowy Ryanair, realizuje różne strategie dystrybucji we współpracy z internetowymi biurami podróży – OTA. Ryanair zabiega o umowy bezpośrednie lub idzie do

Połączenie lotnicze NORSE

Połączenie lotnicze NORSE do USA

Tanie linie lotnicze – Norse Atlantic Airways ogłosiły plany dodania czterech nowych połączeń do USA w 2023. Chodzi o połączenia do z lotniska Londyn-Gatwick. Lowcostow’y

Karta kredytowa w podróży służbowej

Karta kredytowa w podróży służbowej

  Podczas podróży służbowych pracownicy muszą często reagować na zmieniające się warunki i niekomfortowe sytuacje. Odwołany lot, czy overbooking w hotelu, to są te sytuacje

Nasze usługi