Travelsupport.pl

Ryanair utrudnia firmom podróże służbowe

Ryanair utrudnia podróże służbowe

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Osoby podróżujące służbowo w Polsce zaczynają narzekać na Ryanair. Przede wszystkim problemem są komplikacje związane z nowym procesem weryfikacji, który wymaga rozpoznawania twarzy. Wprowadzenie nowych utrudnień świadczy o tym, że Linie Ryanair idą na otwarte starcie z  biurami podróży i agencjami TMC (Travel Managements Companies), które pośredniczą w rezerwacji biletów lotniczych.

Ryanair utrudnia podróże służbowe

Linia lotnicza Ryanair oświadczyła otwarcie, że wdrożony proces weryfikacji twarzy ma na celu utrudnienie sprzedaży lotów i usług dodatkowych po zawyżonych cenach przez „nieautoryzowanych” agentów internetowych.

W rezultacie klienci dokonujący rezerwacji za pośrednictwem stron trzecich muszą przejść proces weryfikacji klienta. Mogą wybrać „ekspresową” weryfikację biometryczną lub wypełnić cyfrowy formularz weryfikacji Jak podaje strona Ryanair, funkcja rozpoznawania twarzy linii lotniczej jest wspierana dzięki partnerstwu z firmą GetID. Pasażerowie, którzy nie przejdą weryfikacji online, mają obowiązek dokończyć odprawę na lotnisku za zgłoszoną opłatą w wysokości 55 EUR.

Umowy dystrybucyjne z takimi firmami jak Sabre,  Amadeus  i Travelport oznaczają, że osoby podróżujące służbowo mogą uzyskać dostęp do treści Ryanair za pośrednictwem swoich OBT, ale według nas nie wszystkie oferty Ryanair’a są dostępne w tych kanałach. Travelsupport przeprowadził rozmowy z największymi biurami podróży w Polsce, które obsługują podróże służbowe tysięcy firm. Każda z agencji, którą rozmawialiśmy potwierdza, że Ryanair od dawna robi wszystko, aby ograniczyć rezerwacje biletów przez pośredników i skierować klientów bezpośrednio na swoją stronę www. Po wdrożeniu nowego procesu weryfikacji jest już krok dalej. W nas liczba biletów lotniczych Ryanair, rezerwowanych za pośrednictwem biur podróży oraz OBT będzie drastycznie spadać w kolejnych kwartałach. 

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Booking inwestuje w leisure

Booking.com inwestuje w leisure

Najnowsza kampania reklamowa Booking.com ma zwiększyć świadomość klientów na temat produktów skierowanych do turystyki wypoczynkowej. Szczególnie w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Marki Booking Holdings

organizacja imprez firmowych

Imprezy firmowe po pandemii.

Travelsupport przeanalizował scenariusze skutków kryzysu Covid-19 na rynku MICE w Polsce. Naszym zdaniem spotkania, kongresy i imprezy firmowe nie odradzą się w 2021 roku.

Nasze usługi