Travelsupport.pl

Booking.com inwestuje w leisure

Booking inwestuje w leisure

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Najnowsza kampania reklamowa Booking.com ma zwiększyć świadomość klientów na temat produktów skierowanych do turystyki wypoczynkowej. Szczególnie w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Marki Booking Holdings obejmują Booking.com , Priceline , Agoda , Kayak , Rentalcars.com i OpenTable.

Według Booking.com liczba rezerwacji noclegów w alternatywnych obiektach (nie hotelach) w zeszłym roku wzrosła o około 56% w porównaniu z 2021 r. i 11% w porównaniu z 2019 r.

W ostatnich latach firma rozszerzyła swoją działalność na segmenty turystyczne inne niż zakwaterowanie.  Skoncentrowała się na sprzedaży biletów lotniczych. W przyszłości będzie łączyć wszystkie elementy związane z podróżowaniem, aby zapewnić bardziej kompleksowy pakiet usług. Rezerwacja lotów, która została wprowadzona jako zintegrowany produkt w 2019 roku , jest obecnie dostępna w ponad 50 krajach, a ponad 20% klientów rezerwujących loty na całym świecie to nowi użytkownicy Booking.com.

Firma zwiększa również korzyści płynące z programu lojalnościowego Genius i nadal ulepsza swoje aplikacje mobilne. Około 45% pokojonocy w 2022 roku zostało zarezerwowanych w aplikacjach firmy, o 13% więcej niż w 2019 roku.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Dynamiczne ceny biletów lotniczych

Dynamiczne ceny biletów lotniczych

Dzisiaj wszystkie linie lotnicze są bardziej niż kiedykolwiek nastawione na maksymalizacje przychodów. Dlatego dynamiczne ustalanie cen wkracza do branży lotniczej na pełną skalę. Nie wszyscy z

Karty abonamentowe do hoteli

Karty abonamentowe do hoteli Accor

Największa sieć hotelowa w Polsce (Accor) chcę wprowadzić karty abonamentowe dla najbardziej lojalnych klientów. Po testach w Chinach i Brazylii francuski gigant hotelowy zaprezentował karty All

Nasze usługi