Najnowsza kampania reklamowa Booking.com ma zwiększyć świadomość klientów na temat produktów skierowanych do turystyki wypoczynkowej. Szczególnie w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Marki Booking Holdings obejmują Booking.com , Priceline , Agoda , Kayak , Rentalcars.com i OpenTable.
Według Booking.com liczba rezerwacji noclegów w alternatywnych obiektach (nie hotelach) w zeszłym roku wzrosła o około 56% w porównaniu z 2021 r. i 11% w porównaniu z 2019 r.
W ostatnich latach firma rozszerzyła swoją działalność na segmenty turystyczne inne niż zakwaterowanie. Skoncentrowała się na sprzedaży biletów lotniczych. W przyszłości będzie łączyć wszystkie elementy związane z podróżowaniem, aby zapewnić bardziej kompleksowy pakiet usług. Rezerwacja lotów, która została wprowadzona jako zintegrowany produkt w 2019 roku , jest obecnie dostępna w ponad 50 krajach, a ponad 20% klientów rezerwujących loty na całym świecie to nowi użytkownicy Booking.com.
Firma zwiększa również korzyści płynące z programu lojalnościowego Genius i nadal ulepsza swoje aplikacje mobilne. Około 45% pokojonocy w 2022 roku zostało zarezerwowanych w aplikacjach firmy, o 13% więcej niż w 2019 roku.