Travelsupport.pl

Booking.com inwestuje w leisure

Booking inwestuje w leisure

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Najnowsza kampania reklamowa Booking.com ma zwiększyć świadomość klientów na temat produktów skierowanych do turystyki wypoczynkowej. Szczególnie w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Marki Booking Holdings obejmują Booking.com , Priceline , Agoda , Kayak , Rentalcars.com i OpenTable.

Według Booking.com liczba rezerwacji noclegów w alternatywnych obiektach (nie hotelach) w zeszłym roku wzrosła o około 56% w porównaniu z 2021 r. i 11% w porównaniu z 2019 r.

W ostatnich latach firma rozszerzyła swoją działalność na segmenty turystyczne inne niż zakwaterowanie.  Skoncentrowała się na sprzedaży biletów lotniczych. W przyszłości będzie łączyć wszystkie elementy związane z podróżowaniem, aby zapewnić bardziej kompleksowy pakiet usług. Rezerwacja lotów, która została wprowadzona jako zintegrowany produkt w 2019 roku , jest obecnie dostępna w ponad 50 krajach, a ponad 20% klientów rezerwujących loty na całym świecie to nowi użytkownicy Booking.com.

Firma zwiększa również korzyści płynące z programu lojalnościowego Genius i nadal ulepsza swoje aplikacje mobilne. Około 45% pokojonocy w 2022 roku zostało zarezerwowanych w aplikacjach firmy, o 13% więcej niż w 2019 roku.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

NDC british Airways Amadeus

Oferta NDC British Airways w GDS Amadeus

British Airways rozpoczyna sprzedaż treści NDC za pośrednictwem Amadeus. British Airways zaczęło oferować treści oparte na NDC za pośrednictwem Amadeus Travel Platform na rodzimym rynku

Agencje ds. podróży służbowych

Agencje ds. podróży służbowych mają problem

Agencje ds. podróży służbowych mają duże problemy ze spadającą jakością obsługi. Klienci firmowi, obsługiwani przez agencje ds. podróży służbowych, narzekają na utrudniony kontakt z agentem,

Nasze usługi