British Airways rozpoczyna sprzedaż treści NDC za pośrednictwem Amadeus. British Airways zaczęło oferować treści oparte na NDC za pośrednictwem Amadeus Travel Platform na rodzimym rynku w Wielkiej Brytanii.
NDC British Airways
Linia lotnicza British Airways ujawniła, że taryfy NDC będą dostępne za pośrednictwem Amadeus od 2 maja, w tym taryfy i produkty dodatkowe niedostępne dotychczas za pośrednictwem Amadeus GDS.
Początkowo taryfy NDC będą udostępnione w Wielkiej Brytanii, a wkrótce potem zostanie wdrożone w innych regionach.
Oferta NDC będzie dostępna za pośrednictwem Amadeus Travel API, Amadeus Selling Platform Connect i narzędzia do rezerwacji Amadeus Cytric.
Agencj oraz korporacje korzystające z Amadeus Travel Platform, uzyskają natychmiastowy dostęp do oferty NDC British Airways oraz dostęp do usług dodatkowych takich jak rezerwacja dodatkowego bagażu, rezerwacja miejsc i płatnych posiłków.
Linia lotnicza dodała, że rezerwacje NDC dokonane za pośrednictwem Amadeus Travel Platform będą „wiązać się z niewielką opłatą”, która będzie naliczana za podróż w segmencie pasażera (PSJ). BA dodał, że opłata ta podlega zwrotowi w całości w przypadku odwołania segmentu.
To rozwiązanie daje TMC i agencjom podłączonym do Amadeus NDC dostęp do dodatkowych punktów cenowych BA i „rozszerzonego wyboru” produktów pomocniczych, które nie są dostępne w Amadeus GDS. Agenci mogą również korzystać z połączenia NDC z systemem Amadeus, aby wyświetlać mapę miejsc i bezpośrednio rezerwować miejsca.