Hyatt jedna z największych sieci hotelowych na świecie ogłosiła plany zakupu serwisu internetowego Mr & Mrs Smith za 53 miliony funtów.
Platforma Mr & Mrs Smith została uruchomiona w 2003 roku i obecnie oferuje bezpośredni dostęp do kolekcji ponad 1500 butikowych i luksusowych hoteli na całym świecie, z ponad milionem członków. Dla tych, którzy nie znają Mr. & Mrs. Smith, firma określa się jako „klub podróżniczy i specjalista od hoteli butikowych”. W jej bazie znaleźć można najbardziej luksusowe destynacje na świecie, których nie można zarezerwować nigdzie indziej. Część hoteli jest tak ekskluzywna, że można je rezerwować tylko jeśli osiągnie się konkretny status w programie Mr & Mrs Smith.
Hyatt planuje w pełni zintegrować możliwość rezerwacji nieruchomości Mr and Mrs Smith ze swoją stroną internetowej oraz aplikacją World of Hyatt. Będą również prowadzone prace nad tym aby umożliwić członkom World of Hyatt zdobywania i wymiany punktów lojalnościowych w hotelach z kolekcji Mr and Mrs Smith. Mr & Mrs Smith mają istniejącą umowę z IHG Hotels and Resorts, dzięki której członkowie IHG One Rewards mogą zdobywać i wymieniać punkty w obiektach z kolekcji. Umowa ta prawdopodobnie zakończy się po zamknięciu transakcji Hyatt, co przewidywane jest na drugi kwartał tego roku.