Travelsupport.pl

Chroń punkty, mile i nagrody przed oszustami

Chroń punkty mile i nagrody przed oszustami

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Wyobraź sobie, że przygotowujesz się do wykorzystania punktów hotelowych lub mil lotniczych gromadzonych przez lata, ale okazuje się, że już ich nie ma. 

Chroń punkty, mile i nagrody przed oszustami

Oszuści wykorzystują phishing i inne techniki, aby uzyskać dostęp do kont użytkowników za pośrednictwem wiadomości tekstowych, e-maili, nieprawidłowych pobrań itp. Phishing to każda oszukańcza technika, polegająca na pozyskiwaniu poufnych informacji. Gdy oszuści dostaną się na konto, wykorzystują nagrody do rezerwacji podróży na cudze nazwisko, zamieniają je na karty podarunkowe do późniejszego wykorzystania, a nawet sprzedają je w darknecie. Może się to zdarzyć tak szybko i niezauważenie, że właściciel konta lojalnościowego, dowie się o tym dopiero kiedy sam spróbuje wymienić punkty lub nagrody. Istnieje kilka środków bezpieczeństwa, które można podjąć, aby zabezpieczyć swoje punkty i mile lojalnościowe

7 sposobów na bezpieczne przechowywanie punktów i mil

 
  1. Traktuj punkty i mile w swoich programach lojalnościowych tak jak środki na koncie bakowym.
  2. Regularnie sprawdzaj saldo swoich nagród i punktów. Jeśli podejrzewasz kradzież lub oszustwo, skontaktuj się z administratorami programu.
  3. Zabezpiecz dane swojego konta. Ściśle ogranicz dostęp do swoich programów lojalnościowych i powiązanych numerów członkowskich.
  4. Twórz silne hasła do wszystkich swoich kont. Unikalne hasła i frazy powinny zawierać kombinację wielkich i małych liter, cyfr i znaków specjalnych. Nie powtarzaj haseł na wielu kontach. Często zmieniaj hasła.
  5. Skonfiguruj uwierzytelnianie wielopoziomowe lub dwuskładnikowe dla każdego konta, które udostępnia tę opcję.
  6. Dbaj o bezpieczeństwo i prywatność swoich haseł; nie zapisuj ich ani nie udostępniaj nikomu. Zainstaluj na swoich urządzeniach renomowanego menedżera haseł, który pomoże Ci je zapamiętać i zarządzać nimi.
  7. Nigdy nie odpowiadaj ani nie klikaj łączy w wiadomościach e-mail od nieznanych lub podejrzanych nadawców. W razie wątpliwości skontaktuj się bezpośrednio ze swoim programem lojalnościowym, aby potwierdzić, że wiadomości, które otrzymujesz na temat swojego konta, są zgodne z prawem.
  8. Bądź na bieżąco ze zmianami w swoich programach lojalnościowych i kontach nagród.

Moje nagrody podróżne zostały skradzione! Co teraz?

 

Jeśli mimo najlepszych starań oszuści pomyślnie wykorzystają Twoje nagrody lub punkty, natychmiast skontaktuj się z programem lojalnościowym. Odwiedź ich witrynę internetową lub poszukaj informacji kontaktowych na oficjalnych kartach lub aplikacjach, aby mieć pewność, że kontaktujesz się z właściwymi zasobami. Podaj jak najwięcej szczegółów, aby pomóc programowi w zbadaniu i zwróceniu Ci punktów lub nagród w oparciu o zasady, zasady i wytyczne, na które zgodziłeś się podczas rejestracji.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Nasze usługi