Podczas globalnej konferencji pracowników Grupy Expedia, która odbyła się w zeszłym tygodniu, gigant podróży online ujawnił dodatkowe szczegóły swojego ujednoliconego programu lojalnościowego.
Program o nazwie One Key pozwoli klientom zdobywać i wymieniać punkty we wszystkich markach Expedia Group , takich jak Expedia, Vrbo, Hotels.com i Travelocity, za dowolny produkt turystyczny, w tym bilety lotnicze, hotele, wynajem wakacyjny, samochód i rejs…
ONE KEY będzie pozwalał na przykład na zdobywanie punktów lojalnościowych za noclegi rezerwowane na www.Vrbo.com, a później na wykorzystanie ich do rezerwacji lotu Expedia. ONE KEY ma na celu stworzenie łączności między wszystkimi markami Expedia Group, a także budowanie długoterminowej lojalności klientów.
Więcej o programach lojalnościowych tutaj –>
Zjednoczony wszechświat EXPEDII
Programy lojalnościowe Expedia Group mają 154 miliony członków i co miesiąc przybywa około dwóch milionów. Należą do nich:
- HotelsRewards od www.Hotels.com
- OrbitzRewards od www.Orbitz.com
- TravelocityPremium od www.Travelocity.com