Travelsupport.pl

EXPEDIA ONE KEY – globalny program lojalnościowy

EXPEDIA program lojalnościowy

Udostępnij:

Podczas globalnej konferencji pracowników Grupy Expedia, która odbyła się w zeszłym tygodniu, gigant podróży online ujawnił dodatkowe szczegóły swojego ujednoliconego programu lojalnościowego.

Program o nazwie One Key pozwoli klientom zdobywać i wymieniać punkty we wszystkich markach Expedia Group , takich jak Expedia, Vrbo, Hotels.com i Travelocity, za dowolny produkt turystyczny, w tym bilety lotnicze, hotele, wynajem wakacyjny, samochód i rejs…

ONE KEY będzie pozwalał na przykład na zdobywanie punktów lojalnościowych za noclegi rezerwowane na www.Vrbo.com, a później na wykorzystanie ich do rezerwacji lotu Expedia. ONE KEY ma na celu stworzenie łączności między wszystkimi markami Expedia Group, a także budowanie długoterminowej lojalności klientów.

Więcej o programach lojalnościowych tutaj –>

Zjednoczony wszechświat EXPEDII

Programy lojalnościowe Expedia Group mają 154 miliony członków i co miesiąc przybywa około dwóch milionów. Należą do nich:

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Amazon wejdzie w podróże służbowe

Czy Amazon wejdzie w podróże służbowe?

Firma Amazon zaprezentowała rekordowe wyniki sprzedaży swojej akcji promocyjnej Prime Day. Nie podała jednak dokładnych danych mówiących o tym, jaki wpływ na ten rekordowy wynik

SAP Concur dodaje treści Amadeus

SAP Concur dodaje treści Amadeus NDC

Firma SAP Concur pod koniec drugiego kwartału udostępniła dla użytkowników Amadeus w Europie ofertę NDC. Firma SAP Concur oświadczyła, że „ulepszona zawartość jest kluczowym elementem

Amadeus NDC

Amadeus wzmacnia swoją ofertę NDC

Amadeus podpisał umowę z Lufthansa Group na oferowanie treści pochodzących z NDC (New Distribution Capability) Umowa obejmuje oferty Lufthansy, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Air Dolomiti i

Nasze usługi