Travelsupport.pl

FAQ

Wystarczy numer rezerwacji oraz nazwa systemu rezerwacyjnego, w którym rezerwacja została zrobiona np. Booking, Hotels.com, Lufthansa.
Nie ma takiej konieczności. Z programu lojalnościowego można korzystać bez indywidulanego Travelsupport konta.
Tę informacje otrzymasz od nas, emailem w ciągu 4h od zarejestrowania swojej rezerwacji.
Wystarczy wysłać takie pytanie na nasz adres email. Aktualne wyliczenie otrzymasz w ciągu 4h.
Absolutnie nie. Travelsupport ma dostęp tylko do numeru rezerwacji oraz daty rezerwacji.
Wybierz kartę podarunkową z listy dostępnych kart ( znajdziesz ją w regulaminie programu lojalnościowego) i poinformuj nas o tym emailem.
Oczywiście. Jeśli rezerwujesz przez nasz dostęp zachowujesz wszystkie korzyści wynikające z Twojego profilu na Booking.com
Aby być pewnym, że zwrot środków zostanie naliczony:
  • wchodź na stronę interesującego Cię systemu rezerwacyjnego poprzez przycisk REZERWUJ na stronie naszego programu lojalnościowego; dzięki temu Twoja transakcja nie ?zaginie? w sieci
  • zawsze używaj najnowszej wersji przeglądarki internetowej, najlepiej Firefox, Safari, Chrome
  • nie używaj programów typu AdBlock, których zadaniem jest blokowanie reklam; jeśli masz włączoną wtyczkę AdBlock, strona wybranego przez Ciebie systemu  nie zarejestruje momentu, w którym przechodzisz na nią z Travelsupport i dokonujesz tam rezerwacji.
  • W przypadku Booking.com, sprawdź czy widzisz nasze logo na stronie Booking.