Travelsupport.pl

Wirtualne karty do podróży służbowych

Wirtualne karty do podróży służbowych

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Wirtualne karty do podróży służbowych to kolejny krok w unowocześnianiu podróży służbowych w polskich firmach.

Dzisiaj, osoby które często podróżują służbowo, przechowują wszystkie swoje dokumenty podróżne na urządzeniu mobilnym. Zaczynając od planów podróży, potwierdzeniach rezerwacji, voucherach i kartach pokładowych. W takiej formie powinny mieć również dostępnej do narzędzia do płatności. Najwygodniejszym i najskuteczniejszym sposobem, aby im w tym pomóc, jest dodanie wirtualnej karty płatniczej do cyfrowych portfeli zainstalowanych na urządzeniach mobilnych. Przemierzając zatłoczone terminale lotniskowe osoby podróżujące służbowo nie są zainteresowane przeszukiwaniem swoich fizycznych portfeli i podręcznych walizek w celu znalezienia odpowiedniej karty kredytowej lub debetowej.

 

Wirtualne karty do większa kontrola i bezpieczeństwo

Firmy, które nadal wydają pracownikom tylko fizyczne karty, nie minimalizują ryzyka fraudów i kradzieży danych. Nie mają również odpowiedniej kontroli nad wydatkami i ponoszą większe koszty administrowania fizycznymi kartami.

O to nasze zestawienie tego, w jaki sposób wirtualne karty usprawniają branżę podróży służbowych.

  • Automatyzacja procesu zaliczek. Dzięki dodatkowemu oprogramowaniu, wspierającemu zarządzanie wirtualnymi kartami, firmy upraszczają zarządzanie zaliczkami dla pracowników podróżujących służbowo. Karty wirtualne umożliwiają natychmiastowe wypłaty zaliczek. Strumień danych, na którym oparta jest usługa wirtualnych kart, przyspiesza administracje zaliczkami w dziale finansowym. 
  • Inteligentna kontrola wydatków. Firmy posługujące się wirtualnymi kartami do podroży służbowych mogą ustalać limity dotyczące wydatków pracowników, celów, częstotliwości, dat, itp. Wirtualne karty bardzo łatwo zaimplementować do firmowej polityki podróży służbowych.  
  • Usprawnienie płatności i wzmocnienie relacji z dostawcami. Bezpośrednie dostarczanie przekazów pieniężnych za pomocą kart wirtualnych jest mile widziane wśród dostawców usług (hotele, linie lotnicze). Dzięki temu mogą oni być bardziej elastyczni w negocjacjach stawek i rabatów korporacyjnych. Każdy hotel chętniej współpracuje z klientami , od których płatność za swoje usługi otrzymuje np. w dniu wyjazdu gości. Rozliczenia na podstawie faktur zbiorczych z odroczonym terminem płatności 30 i więcej dni nie są “fajne” dla hoteli.  
  • Ograniczenie zbędnych zakupów. Karty wirtualne do podróży służbowych zapewniają większą kontrolę dla firm z limitami wydatków, dając pracownikom dostęp do funduszy firmowych. Pracownicy mogą otrzymywać powiadomienia, jeśli przekraczają uzgodniony limit. Dzięki wirtualnym kartom firma może aktywnie zarządzać budżetami poszczególnych działów i robić to w czasie rzeczywistym.
  • Analiza danych zapewniająca zaawansowaną wydajność. Zespoły finansowe mogą mierzyć wartość podróży, zwrot z inwestycji (ROI).
firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Bilety lotnicze Ryanair ponownie w Kiwi.com

Bilety lotnicze Ryanair ponownie w Kiwi.com

Największy europejski przewoźnik lowcostowy Ryanair, realizuje różne strategie dystrybucji we współpracy z internetowymi biurami podróży – OTA. Ryanair zabiega o umowy bezpośrednie lub idzie do

Kolejowe programy lojalnościowe

Kolejowe programy lojalnościowe w Europie

Wybierając kolejowy program lojalnościowy dla siebie lub swojej firmy, należy wziąć pod uwagę kilka czynników. Na przykład niektóre programy oferują więcej korzyści w jednym kraju, podczas gdy

Nasze usługi