Google wprowadziło możliwość rezerwacji biletów kolejowych w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech i Japoni. Dzięki podpięciu bezpośrednich oferty od usługodawców użytkownicy uzyskują dostęp do szczegółowej oferty kolejowej. Zaletą Google Search w tym przypadku jest bardzo przejrzysta prezentacja ofert kolejowych. W przypadku Niemiec Google ma bezpośrednie partnerstwo z Deutsche Bahn. W przypadku pozostałych trzech krajów dane o rozkładzie jazdy i cenach pochodzą z Travelfusion dla rezerwacji z Renfe w Hiszpanii, Trenitalia i Italo we Włoszech oraz Japan Rail.
Opcja sprzedaży biletów jest widoczna na całym świecie, ale tylko w przypadku podróży w tych krajach i wokół nich, a z czasem zwiększa się zasięg dzięki partnerstwu z operatorami kolejowymi, agregatorami i stronami rezerwacyjnymi stron trzecich. Google twierdzi, że podobna funkcja dla biletów autobusowych zostanie dodana w najbliższej przyszłości.
Opcja sprzedaży biletów w Google jest widoczna na całym świecie, ale tylko w przypadku podróży w tych krajach i wokół nich. Z czasem zwiększy się zasięg dzięki partnerstwu z operatorami kolejowymi, agregatorami i stronami rezerwacyjnymi stron trzecich. Google twierdzi, że podobna funkcja dla biletów autobusowych zostanie dodana w najbliższej przyszłości.