Travelsupport.pl

Nowe trendy w podróżach służbowych 2023

Nowe trendy w podróżach służbowych

Udostępnij:

3 nowe trendy w podróżach służbowych wpłyną na politykę podróży w firmach i pracę Travel Managerów.

Jesteśmy świadkami powstawania nowego rozdziału w branży podróży służbowych. Pracownicy wracają do biur, firmy wracają do podróżowania. Pracownicy, klienci, dostawcy pragną ponownie nawiązywać ze sobą kontakt, a firmy koncentrują się na budowaniu autentycznych kultur firmowych dzięki podróżom służbowym.

Firmy konsekwentnie poszukują nowych sposobów, aby jak najlepiej dostosować politykę podróży służbowych i sprostać zmieniającym się warunkom rynkowym i wymaganiom samych podróżnych. W miarę jak podróże służbowe nabierają rozpędu, firmom przypomina się o znaczeniu osobistego zaangażowania — czy to w kontaktach z klientami, czy wśród pracowników — oraz o tym, jak może to poprawić zdrowie i dobre samopoczucie organizacji.

Podróże służbowe mają kluczowe znaczenie dla budowania kultury firmy.

 

Firmy dostrzegają również istotną rolę programów lojalnościowych, zarówno w polityce podróży służbowych jak i w firmowej polityce compliance. Co raz więcej firm pozwala swoim pracownikom na uzyskiwanie dodatkowych korzyści wynikających z programów lojalnościowych oferowanych przez hotele i linie lotnicze. Hotelowe programy lojalnościowe ewoluowały od programów korporacyjnych i  wychodzą poza klasyczne systemy punktowe, programy takie jak Hilton Honors czy Travelsupport uwzględniają połączenie biznesu i rozrywki, stając się bardziej elastyczne dzięki wielu możliwościom zarabiania i wymiany. 

Lojalność jest zbieżna z programami podróży służbowych

  

 

Podróże służbowe rezerwowane są teraz na dłuższe pobyty oraz w taki sposób, że podróż kończy się w piątek. Po pierwsze dlatego, aby można było osiągnąć więcej podczas jednej delegacji oraz dlatego, że pracownicy chcą poniekąd wykorzystać to, że firma pokrywa koszty transportu. Wiele firm w swojej polityce podróży ułatwia pracownikom takie podróżowanie, chociażby poprzez zachęcanie ich do kupowania tańszych biletów lotniczych na niedzielnych trasach powrotnych. 

Osoby podróżujące w interesach zostają dłużej

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Booking inwestuje w leisure

Booking.com inwestuje w leisure

Najnowsza kampania reklamowa Booking.com ma zwiększyć świadomość klientów na temat produktów skierowanych do turystyki wypoczynkowej. Szczególnie w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Marki Booking Holdings

Nasze usługi