Travelsupport.pl

Kiwi.com – inwestycja za 460 milionów PLN

Kiwi.com inwestycja

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Kiwi.com, internetowe biuro podróży z siedzibą w Brnie w Czechach, poinformowało w środę, że otrzymało inwestycję w wysokości 105 milionów dolarów (100 milionów euro) od nieznanego globalnego inwestora instytucjonalnego. Firma nie ujawniła warunków umowy. 

Kiwi.com to nowoczesne OTA (Online Travel Agent), które specjalizuje się w budowaniu algorytmów do znajdowania tanich opcji podróży.

Specjalnością Kiwi.com jest „wirtualny interlining”, który łączy w całość trasy różnych linii lotniczych, które mogą nie mieć formalnych umów współpracy dotyczących współdzielenia kodów/lotów (codeshare). Kiwi.com oferuje również ubezpieczenie i inną pomoc, aby pomóc połączyć wycieczki i zająć się reklamacjami serwisowymi, gdy coś pójdzie nie tak. 

Kiwi.com odnotował szybki wzrost przed pandemią, ale kiedy Covid uderzył, wiele forów internetowych zapełniło się skargami na obsługę klienta firmy. Firma powiedziała, że ​​wprowadziła lepsze procedury w celu obsługi potrzeb klientów, a także twierdzi, że powróciła do wzrostu.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Lufthansa zamyka Business Lounge w Düsseldorfie

Lufthansa zamyka Business Lounge w Düsseldorfie

Grupa Lufthansa na swojej oficjalnej stronie internetowej ogłosiła, że „Senator Lounge” na lotnisku w Düsseldorfie będzie tymczasowo zamknięty z powodu prac remontowych rozpoczynających się w dniu 20 listopada

Zarabiaj na podróżach służbowych

Zarabiaj na podróżach służbowych

  PROGRAM LOJALNOŚCIOWY   Rezerwuj podróże przez Internet, obniżaj wydatki, oszczędzaj dodatkowo na każdej rezerwacji. Dzięki Travelsupport odzyskasz część pieniędzy wydanych na podróże służbowe.  

Booking inwestuje w leisure

Booking.com inwestuje w leisure

Najnowsza kampania reklamowa Booking.com ma zwiększyć świadomość klientów na temat produktów skierowanych do turystyki wypoczynkowej. Szczególnie w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Marki Booking Holdings

Nasze usługi