Firma Kayak.com, która należy do Booking.com, udostępniła nową platformę do testowania sztucznej inteligencji i tworzenia nowych możliwości dla podróżnych.
Nowa strona Kayak.ai jest swego rodzaju laboratorium testowania możliwości AI w organizowaniu podróży służbowych. Kayak liczy na to, że ten projekt pozwoli na stworzenie jeszcze bardziej spersonalizowanego dla osób podróżujących służbowo. Kayak.ai wyróżnia się na tle innych narzędzi tego typu, oferując ceny w czasie rzeczywistym w wyszukiwaniu konwersacyjnym, w przeciwieństwie do korzystania z danych buforowanych.
Na tradycyjnej stronie i aplikacji Kayak nie m jeszcze pełnego wglądu w intencje podróżnych, ale dzięki Kayak.ai i wyszukiwaniu konwersacyjnemu zasady gry się zmieniają. Strona Kayak.ai będzie mieć znacznie więcej kontekstu, aby móc zrozumieć szczegóły wyszukiwania, a zatem, nowe narzędzie będzie mogło dostarczać jeszcze bardziej trafne i pomocne wyniki wyszukiwania.