Travelsupport.pl

Rezerwowanie hoteli i używanie karty kredytowej.

Dlaczego karta kredytowa jest potrzebna do rezerwacji hoteli? Czym różnią się od siebie karty kredytowe i debetowe.
payment, online payment, card payment

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Korzystanie z kart kredytowych czy debetowych do rezerwacji hoteli i biletów lotniczych to podstawa organizacji podróż zarówno służbowych jak i prywatnych.  To najlepszy sposobów, aby mieć dostęp do najtańszych ofert oraz uchronić się przed zagrożeniami związanymi z podróżowaniem. Dzięki kartom firmy mają możliwość istotnie ograniczać zbędne wydatki, kontrolować zakupy oraz obniżać koszty związane z procedurami rozliczania podróży służbowych.

Podstawowe korzyści z używania kart do rezerwowania podróży.

Dostęp do najniższych cen.  Jeśli asystentka zarządu nie ma do dyspozycji karty firmowej, nie będzie w stanie rezerwować hoteli i biletów lotniczych po najlepszych dostępnych cenach. W systemach rezerwacyjnych typu Bookin.com, Hotels.com, Agoda.com, pojawiają się oferty często o 30% tańsze, niż to co oferuje nam bezpośrednio hotel. Oferty te dostępne są tylko pod warunkiem zagwarantowania i/lub opłacenia ich z góry przy pomocy karty. 

Szybki i prosty sposób płatności Używając kart kredytowych możemy rezerwować każda usługę turystyczną, u każdego dostawcy czy pośrednika. Eliminujemy bezsensowne faktury proformy i  zaliczki.

Pełna kontrola wydatków. Systemy do zarządzania kartami firmowymi pozwalają na ustalenie wszelkiego rodzaju limitów. Firma może udostępnić pracownikom karty z określonym limitem kwotowym, a nawet wprowadzić limit na określone usługi czy produkty. Dzięki temu np. Asystentka Zarządu swoją kartą firmową będzie mogła rezerwować noclegi przez Booking.com, ale już nie zatankuje samochodu. Z kolei Przedstawiciel handlowy będzie mógł zapłacić za lunch z klientem, ale już nie zarezerwuje biletu lotniczego kartą firmową.    

Bezpieczeństwo transakcji i gwarancja poziomu kupowanych usług.  W przypadku kradzieży lub zgubienia daną kartę można zablokować jednym kliknięciem. Korporacyjne karty kredytowe umożliwiają również lepsze śledzenie wydatków pracowników, co ogranicza lub nawet całkowicie eliminuje wszelkie niespójności lub próby oszustwa.

Procedura ChargeBack umożliwi Twoje firmie wszelkiego rodzaju zwroty. Np. linia lotnicza lub agent z jakiś powodów nie śpieszy się ze zwrotem za anulowany bilet. Dzięki temu, że do rezerwacji biletu była użyta karta kredytowa, bank ściągnie od takiego podmiotu środki na twoją kartę, nie pytając się nawet o jego zgodę. Ta sama procedura ma zastosowanie w przypadku kiedy dane karty zostaną skradzione i użyte do jakiś nieautoryzowanych zakupów. Procedura ChargeBack umożliwi nam automatyczny zwrot tych środków na nasza kartę. Procedura Service not provided ochroni Twoją firmę w sytuacji kiedy zakupiona usługa lub produkt nie są zgodne z umową zakupu. Wówczas również automatycznie otrzymamy zwrot środków, a do sprzedawcy lub usługodawcy będzie należało udowodnienie, że wszystko było ok.

Różnica między kartami kredytowymi i debetowymi

Karty kredytowe i debetowe zasadniczo się różnią. Karty debetowe pozwalają na pobranie pieniędzy z konta bankowego, a karty kredytowe na pożyczenie w banku pieniędzy, które trzeba spłacić.. W przypadku kart kredytowych używamy nie swoich pieniędzy, w związku z tym procedury zabezpieczające na kartach kredytowych są znacznie lepsze niż na kartach debetowych.

Korzystając z karty kredytowej, możesz złożyć wniosek o obciążenie zwrotne ( ChargeBack), jeśli np. hotel  nie będzie chciał zwrócić kosztów anulowanej rezerwacji.  Ta opcja nie istnieje w przypadku kart debetowych.

Karty kredytowe często połączone są z różnego rodzaju programami lojalnościowymi, dzięki którym można otrzymywać dodatkowe bonusy i rabaty za używanie karty. Takimi programami są między innymi:

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Nasze usługi