Travelsupport.pl

Hotele Radisson muszą podzielić swój program lojalnościowy

Program Lojalnościowy Radisson

Udostępnij:

Radisson Hotel Group poinformowała że jest zmuszona podzielić swój program lojalnościowy  Radisson Rewards na dwie część.  Oznacza to, że ​​klienci, którzy podróżują do Stanów Zjednoczonych będą musieli być uczestnikami obu wersjach programu, aby zdobywać i wymieniać punkty na całym świecie.

Obecnie program Radisson Rewards obejmuje wszystkie uczestniczące w programie obiekty na całym świecie, ale od teraz nowy program Radisson Rewards Americas obejmie hotele w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.

Uważa się, że podział ten został wymuszony przez prawodawstwo dotyczące ochrony danych w USA, które bierze pod uwagę, że  właścicielem Radisson Hotel Group jest chińska firmas Jin Jiang International.

Oznacza to, że podróżni, którzy chcą zdobywać lub wymieniać punkty w hotelach w regionie obu Ameryk, będą musieli dołączyć do nowego programu Radisson Rewards Americas. Klienci przebywający w obiektach w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i regionie Azji i Pacyfiku będą nadal zarabiać i wykorzystywać w ramach istniejącego programu Radisson Rewards.

 

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Kayak rozwija podróże służbowe

KAYAK rozwija podróże służbowe

Kayak – jeden z największych globalnych OTA i Metasearch wszedł do branży podróży służbowych już pod koniec 2019 roku. Zaprezentowała wówczas wersją beta bezpłatnego narzędzia

Nasze usługi