Radisson Hotel Group poinformowała że jest zmuszona podzielić swój program lojalnościowy Radisson Rewards na dwie część. Oznacza to, że klienci, którzy podróżują do Stanów Zjednoczonych będą musieli być uczestnikami obu wersjach programu, aby zdobywać i wymieniać punkty na całym świecie.
Obecnie program Radisson Rewards obejmuje wszystkie uczestniczące w programie obiekty na całym świecie, ale od teraz nowy program Radisson Rewards Americas obejmie hotele w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.
Uważa się, że podział ten został wymuszony przez prawodawstwo dotyczące ochrony danych w USA, które bierze pod uwagę, że właścicielem Radisson Hotel Group jest chińska firmas Jin Jiang International.
Oznacza to, że podróżni, którzy chcą zdobywać lub wymieniać punkty w hotelach w regionie obu Ameryk, będą musieli dołączyć do nowego programu Radisson Rewards Americas. Klienci przebywający w obiektach w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i regionie Azji i Pacyfiku będą nadal zarabiać i wykorzystywać w ramach istniejącego programu Radisson Rewards.