Travelsupport.pl

Czy Amazon wejdzie w podróże służbowe?

Amazon wejdzie w podróże służbowe

Udostępnij:

Firma Amazon zaprezentowała rekordowe wyniki sprzedaży swojej akcji promocyjnej Prime Day. Nie podała jednak dokładnych danych mówiących o tym, jaki wpływ na ten rekordowy wynik miały oferty związane z turystyką i podróżami. Pojawianie się wyjątkowo dużej liczby ofert turystycznych od Carnival Cruise LineViator należących do Tripadvisor Southwest Airlines, spowodowało, że eksperci z branży podróży zaczęli ponownie spekulować na temat powrotu AMAZONa do inwestowania w turystykę.

Jak wiemy, globalna branża turystyczna działa wg zasad wyznaczanych przez duopol dwóch największych graczy Booking.com i Expedia.com. Dla niektórych może się to wydawać niemożliwe, ale szacunki mówią o tym, że za przez Booking.com i Expedia.com przechodzą 4 na pięć rezerwacji hotelowych w Europie.

Jak wygląda przyszłość podróży w odniesieniu do Amazon?

Czy platforma stanie się ważnym graczem w branży?

A jeśli tak, to w jakiej formie?

Istnieje wiele spekulacji na temat tego, co mógłby zrobić Amazon. Firma ta wie wiele o naszych nawykach zakupowych i dysponuje doskonałą technologią rekomendacji Od lat spekulowano na temat tego, jak i kiedy Amazon mógłby wejść w sferę podróży – i czy odniósłby sukces. Szeroko komentowane wyniki sprzedaży Prime Day rzucają nowe światło na tę sprawę, a opinie branży na temat tego, jak sprawy mogą się dalej rozwijać, są podzielone.

Jedna z teorii jest wyjątkowo zaskakująca! Spekuluje się, że Amazon pójdzie na skróty i przejmie firmę Expedia.com, której kapitalizacja rynkowa wynosi “tylko 18,5 miliarda dolarów”.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.