CWT rozpoczyna współpracę z Booking.com, aby docierać “ze swoją” ofertą agencyjną do małych i średnich firm.
Pytanie, kto bardziej skorzysta na takiej współpracy?
CWT będzie w stanie oferować swoim klientom z segmentu MŚP ofertę hotelową Booking.com. Dzięki tej ofercie klienci będą mogli rezerwować większość obiektów noclegowych na świecie, a nie jak do tej topy tylko zasoby pochodzące z GDSów.
Z drugiej strony Booking.com otrzyma konkretny zastrzyk rezerwacji z segmentu podróży służbowych/ business travel i nie będzie musiał się martwić o poziom obsługi i bezpośredni kontakt z klientem – tym zajmie się CWT.
Według CWT oferta Booking.com zostanie uruchomiona w czerwcu 2023.
Według CWT i Booking.com każdy ma inne preferencje dotyczące podróży służbowych. Dla niektórych ważna jest maksymalizacja statusu i punktów lojalnościowych podczas podróży, podczas gdy inni są bardziej skoncentrowani na znalezieniu najlepszej oferty na swoje podróże. Kiedy jednak dochodzi do zakłóceń, wszyscy cenią sobie możliwość skontaktowania się z agentem o każdej porze dnia i nocy w celu uzyskania wsparcia.
Dzięki partnerstwu CWT i Booking.,com klienci będą mieli to wszystko w jednym miejscu, wraz z narzędziami do zarządzania kosztami i obowiązkiem opieki przy wsparciu ekspertów ds. podróży.