Linie lotnicze British Airways chcą do końca 2021 udostępnić firmom portal do zarządzania podróżami korporacyjnymi. Narzędzie to ma dać menedżerom do spraw podróży korporacyjnych dostęp raportów, możliwość kontrolowania stawek lotniczych i porównywania ich z najlepszymi ofertami. Będzie to również miejsce, w którym można będzie zarządzać zwrotami za niewykorzystane lub anulowane bilety lotnicze.
Portal będzie również dostępny dla firm zarządzających podróżami TMC ( Travel Management Companies), które prawdopodobnie będą pierwszymi użytkownikami narzędzia.
Inne plany British Airways obejmują:
- Renegocjacje istniejących umów z klientami korporacyjnymi, ale bez kar za nieosiąganie deklaracji, do czasu ustabilizowania się podaży i popytu po Covid.
- Większą elastyczność w stosunku do klientów korporacyjnych, na przykład w przypadku zmian zmian dat lotu.
- Dostarczenie bardziej szczegółowych danych dotyczących emisji dwutlenku węgla.