Travelsupport.pl

British Airways planują stworzyć portal dla klientów korporacyjnych

podróże korporacyjne

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Linie lotnicze British Airways chcą do końca 2021 udostępnić firmom portal do zarządzania podróżami korporacyjnymi. Narzędzie to ma dać menedżerom do spraw podróży korporacyjnych dostęp raportów, możliwość kontrolowania stawek lotniczych i porównywania ich z najlepszymi ofertami. Będzie to również miejsce, w którym można będzie zarządzać zwrotami za niewykorzystane lub anulowane bilety lotnicze.

Portal będzie również dostępny dla firm zarządzających podróżami TMC ( Travel Management Companies), które prawdopodobnie będą pierwszymi użytkownikami narzędzia.

Inne plany British Airways obejmują:

  • Renegocjacje istniejących umów z klientami korporacyjnymi, ale bez kar za nieosiąganie deklaracji, do czasu ustabilizowania się podaży i popytu po Covid.
  • Większą elastyczność w stosunku do klientów korporacyjnych, na przykład w przypadku zmian zmian dat lotu.
  • Dostarczenie bardziej szczegółowych danych dotyczących emisji dwutlenku węgla.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Szczecin Warszawa Ryanair'em

Loty ze Szczecina do Warszawy Ryanair’em

Od początku maja linia Ryanair realizuje przeloty z lotniska Szczecin-Goleniów na podwarszawskie lotnisko Modlin. Ceny biletów zaczynają się od 48 zł. Jeszcze przed pandemią istaniało

Obsługa podróży służbowych

Obsługa podróży służbowych. TMC czy OTA?

Obsługa podróży służbowych wymaga niestandardowej wiedzy. To, że potrafisz zarezerwować bilet lotniczy przez biuro podróży lub hotel przez Booking.com, nie czyni z Ciebie Travel Managera.

Nasze usługi