Booking.com zdecydował się przenieść obsługę kilku tysięcy zgłoszeń reklamacyjnych do firmy zewnętrznej.
Booking.com jest marką należącą do Booking Holdings. Booking zdecydował się na korzystanie z outsourcingu oferowanego przez Majorel do obsługi operacji call center. Pozostawił jednak w działaniu własne zespoły obsługi klienta w Manchesterze i Amsterdamie, odpowiednio w Wielkiej Brytanii i Holandii.
Posunięcie to, zostało jednak mocno skrytykowane przez klientów i niektórych pracowników .
Informacja ta pojawiła się zaledwie kilka dni przed tym, jak reklama warta wiele milionów dolarów pojawiła się podczas weekendowego finału Super Bowl.
Firma twierdzi, że decyzja o skorzystaniu z Majorel ma na celu „wykorzystanie ich wiodącej w branży wiedzy w zakresie obsługi klienta, aby pomóc Booking.com w efektywnym skalowaniu, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom działalności”.
Booking Holdings (operator Agoda, Priceline, Kayak, OpenTable, Momondo i inne) prowadziły działalność w 65 krajach na całym świecie i zatrudniały około 26 000 pracowników w całej grupie.