Travelsupport.pl

Booking.com – Obsługa klienta oddana firmie zewnętrznej

Booking obsługa

Udostępnij:

Booking.com zdecydował się przenieść obsługę kilku tysięcy zgłoszeń reklamacyjnych do firmy zewnętrznej.

Booking.com jest marką należącą do Booking Holdings. Booking zdecydował się na korzystanie z outsourcingu oferowanego przez Majorel do obsługi operacji call center. Pozostawił jednak w działaniu własne zespoły obsługi klienta w Manchesterze i Amsterdamie, odpowiednio w Wielkiej Brytanii i Holandii.

Posunięcie to, zostało jednak mocno skrytykowane przez klientów i niektórych pracowników .

Informacja ta pojawiła się zaledwie kilka dni przed tym, jak reklama warta wiele milionów dolarów pojawiła się podczas weekendowego finału Super Bowl.

Firma twierdzi, że decyzja o skorzystaniu z Majorel ma na celu „wykorzystanie ich wiodącej w branży wiedzy w zakresie obsługi klienta, aby pomóc Booking.com w efektywnym skalowaniu, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom działalności”.

Booking Holdings (operator AgodaPricelineKayakOpenTableMomondo  i inne) prowadziły działalność w 65 krajach na całym świecie i zatrudniały około 26 000 pracowników w całej grupie.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Booking.com umożliwi odzyskiwanie faktur

Booking.com umożliwi odzyskiwanie faktur

Booking.com umożliwi odzyskiwanie faktur. Booking.com przeprowadził pilotaż specjalnego zautomatyzowanego systemu BillBack Request. Wspólnie z dostawca tej usługi, firmą VOXEL, Booking.com planuje wdrożyć to rozwiązanie jeszcze

Travelsupport partner Booking.com

Bonus 50 zł od Booking

Dzięki Travelsupport otrzymasz 50zł za rezerwacje na Booking.com   Akcja promocyjna trwała do 30.04.2024r. Dotyczyła rezerwacji noclegów realizujących się do 31.12.2024r. W akcji promocyjnej można

NDC british Airways Amadeus

Oferta NDC British Airways w GDS Amadeus

British Airways rozpoczyna sprzedaż treści NDC za pośrednictwem Amadeus. British Airways zaczęło oferować treści oparte na NDC za pośrednictwem Amadeus Travel Platform na rodzimym rynku

Nasze usługi