Travelsupport.pl

Booking.com – Obsługa klienta oddana firmie zewnętrznej

Booking obsługa

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Booking.com zdecydował się przenieść obsługę kilku tysięcy zgłoszeń reklamacyjnych do firmy zewnętrznej.

Booking.com jest marką należącą do Booking Holdings. Booking zdecydował się na korzystanie z outsourcingu oferowanego przez Majorel do obsługi operacji call center. Pozostawił jednak w działaniu własne zespoły obsługi klienta w Manchesterze i Amsterdamie, odpowiednio w Wielkiej Brytanii i Holandii.

Posunięcie to, zostało jednak mocno skrytykowane przez klientów i niektórych pracowników .

Informacja ta pojawiła się zaledwie kilka dni przed tym, jak reklama warta wiele milionów dolarów pojawiła się podczas weekendowego finału Super Bowl.

Firma twierdzi, że decyzja o skorzystaniu z Majorel ma na celu „wykorzystanie ich wiodącej w branży wiedzy w zakresie obsługi klienta, aby pomóc Booking.com w efektywnym skalowaniu, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom działalności”.

Booking Holdings (operator AgodaPricelineKayakOpenTableMomondo  i inne) prowadziły działalność w 65 krajach na całym świecie i zatrudniały około 26 000 pracowników w całej grupie.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Loty KLM przez Amsterdam

Przez Amsterdam tylko z bagażem podręcznym

Linia lotnicza KLM poinformowała pasażerów przelatującym przez jej hub w Amsterdamie, że ich bagaże rejestrowane nie będą obsłużone w przypadku przesiadki na tym lotnisku. Powodem

Nasze usługi