Booking.com przygotował specjalną akcje promocyjną, której celem jest zapewnienie użytkownikom rabatu w wysokości 30% na hotele biorące udział w tej akcji. Promocje zaplanowano w niestandardowy sposób. Będzie ona podzielona na sześć wydarzeń, które rozpoczną się w przyszłym tygodniu (piątek, 13 sierpnia) i będą pojawiać się do końca końca października 2021.
Dostęp do rabatu 30% będzie pojawiał się co dwa tygodnie i w określone dni tygodnia.
Okno na rezerwacje ofert z rabatem 30% będzie trwać zaledwie 36 godzin.
Rezerwacje noclegów można zakładać na pobyty do sierpnia 2022 r.
Największą zagadką jest to, czy hotele oferujące swoje pokoje przez Booking.com będą zainteresowane udziałem w tej promocji. Już teraz wiemy, że niektóre nieruchomości nie będą chętne do obsługi takiej formy promocji. Części hoteli najprościej mówiąc nie stać na promowanie się rabatem 30%. Ostatecznie to nie Booking.com daje ten rabat tylko właściciel obiektu. Szczególnie problematycznym elementem tej promocji, w świetle zarządzania przychodami hotelu, może być to, że obniżone stawki ( -30%) mają obowiązywać dla pobytów do sierpnia przyszłego roku.