Trivago rozpoczyna testowe udostępnianie możliwości bezpośredniej rezerwacji ofert hotelowych. Co to znaczy? Chodzi o to, że będzie można zarezerwować ofertę pochodzącą bezpośrednio ze strony hotelowej i jednocześnie porównać ją z ofertą tego samego hotelu dostępną w największych OTA na świecie, czyli Booking.com i Expedia.com. Na początek Trivago chce to robić na ośmiu rynkach w ramach swojej nowej strategii rozwoju.
Firma twierdzi, że bezpośredni dostęp do hoteli w połączeniu z istniejącym porównaniem stawek z internetowych biur podróży jest jej „największą szansą”.
Bezpośrednie rezerwacje hotelowe a stawki w OTA
Trivago wierzy, że możliwość porównywania stawek własnych do stawek z OTA przyniesie korzyści podróżnym, zapewniając im lepsze stawki, bardziej spersonalizowane oferty i bezpośrednią komunikację z usługodawcą, podczas gdy hotele docenią posiadanie relacji z klientem, dostosowywanie swoich ofert i zwiększanie przychodów, które mogą generować na klienta.
Trivago dodaje, że stawki oferowane bezpośrednio przez hotele przyciągają 50% kliknięć. Spodziewa się, że do końca roku osiągnięty zostanie poziom 80% większej klikalności tych ofert. Wraz ze wzrostem zasięgu, bezpośrednie rezerwacje hotelowe będą wspierane uruchomieniem nowych funkcji, które będą wykorzystywać bezpośredni dostęp do oferty hotelu i lepsze ceny.