Travelsupport.pl

American Express GBT rozpoczyna obsługę podróży firmowych przez WhatsApp

AMEX GBT

Udostępnij:

American Express Global Business Travel (GBT) informuje, że w najbliższym czasie rozpocznie wdrażanie nowej usługi. Będzie ona polegać na tym, że podróżujący służbowo będą mieli możliwość kontaktować się z konsultantami AMEX GBT za pomocą WhatsApp. Nie jest określone kiedy dokładnie usługa ma wystartować. Wiadomo, że na początku będzie ona dostępna dla firm z USA. Według informacji z AMEX GBT, prawdopodobnie do końca roku z usługi będą mogli korzystać już firmy na całym świecie.

Według Pani Felicia Schneiderhan, jednego z managerów w AMEX GBT: „Przesyłanie wiadomości staje się dominującym kanałem komunikacji w życiu prywatnym i zawodowym ludzi. Chcemy spotykać naszych podróżników tam, gdzie są i gdzie jest im najwygodniej.

„Możliwość szybkiego udostępnienia naszym klientom nowych kanałów cyfrowych jest ważnym elementem przygotowań do powrotu do podróży. Pandemia była katalizatorem szybkiego wdrożenia rozwiązania WhatsApp”.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj regularnie przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zawsze zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Nowe hotele dla podróży służbowych i MICE

Nowe hotele dla podróży służbowych i MICE

Polska branża hotelowa szybko rośnie w siłę i wprowadza na rynek nowe hotele i nowe międzynarodowe marki. Serwis Travelsupport.pl przygotował listę najciekawszych hoteli, które otworzyły

Air Astana i Travel Pass od IATA

Air Astana przetestuje aplikacje Travel Pass od IATA

Kazachskie linie lotnicze Air Astana planują rozpocząć testowanie aplikację Travel Pass Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych IATA. Będzie to miało miejsce na rejsach między Nur-Sultanem, Kazachstanem

Nasze usługi