Travelsupport.pl

American Express GBT rozpoczyna obsługę podróży firmowych przez WhatsApp

AMEX GBT

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

American Express Global Business Travel (GBT) informuje, że w najbliższym czasie rozpocznie wdrażanie nowej usługi. Będzie ona polegać na tym, że podróżujący służbowo będą mieli możliwość kontaktować się z konsultantami AMEX GBT za pomocą WhatsApp. Nie jest określone kiedy dokładnie usługa ma wystartować. Wiadomo, że na początku będzie ona dostępna dla firm z USA. Według informacji z AMEX GBT, prawdopodobnie do końca roku z usługi będą mogli korzystać już firmy na całym świecie.

Według Pani Felicia Schneiderhan, jednego z managerów w AMEX GBT: „Przesyłanie wiadomości staje się dominującym kanałem komunikacji w życiu prywatnym i zawodowym ludzi. Chcemy spotykać naszych podróżników tam, gdzie są i gdzie jest im najwygodniej.

„Możliwość szybkiego udostępnienia naszym klientom nowych kanałów cyfrowych jest ważnym elementem przygotowań do powrotu do podróży. Pandemia była katalizatorem szybkiego wdrożenia rozwiązania WhatsApp”.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

KPI w zarządzaniu podróżami służbowymi

KPI w zarządzaniu podróżami służbowymi cz.1

  Travel managerowie (Kierownicy ds. podróży służbowych) powinni ustanowić i ściśle monitorować KPIs, czyli kluczowe wskaźniki wydajności. KPI w zarządzaniu podróżami służbowymi są najważniejszym  narzędziem zarządzania

Nasze usługi