American Express Global Business Travel (GBT) informuje, że w najbliższym czasie rozpocznie wdrażanie nowej usługi. Będzie ona polegać na tym, że podróżujący służbowo będą mieli możliwość kontaktować się z konsultantami AMEX GBT za pomocą WhatsApp. Nie jest określone kiedy dokładnie usługa ma wystartować. Wiadomo, że na początku będzie ona dostępna dla firm z USA. Według informacji z AMEX GBT, prawdopodobnie do końca roku z usługi będą mogli korzystać już firmy na całym świecie.
Według Pani Felicia Schneiderhan, jednego z managerów w AMEX GBT: „Przesyłanie wiadomości staje się dominującym kanałem komunikacji w życiu prywatnym i zawodowym ludzi. Chcemy spotykać naszych podróżników tam, gdzie są i gdzie jest im najwygodniej.
„Możliwość szybkiego udostępnienia naszym klientom nowych kanałów cyfrowych jest ważnym elementem przygotowań do powrotu do podróży. Pandemia była katalizatorem szybkiego wdrożenia rozwiązania WhatsApp”.