Największa sieć hotelowa w Polsce – Accor ogłosiła, że opracowuje samoobsługową platformę internetową, która umożliwi menedżerom podróży służbowych bezpośrednią rezerwację pokoi hotelowych, sal konferencyjnych oraz usług cateringowych w ponad 5600 obiektach na całym świecie.
Accor Hotels (obecnie po uproszczeniu Accor) to francuska firma, która jest światowym liderem w branży hotelarskiej. Zajmuje się zarządzaniem, franczyzą i budową hoteli oraz ośrodków wypoczynkowych na całym świecie. Posiada sieć ponad 5500 hoteli w ponad 110 krajach, co czyni ją największą grupą hotelową w Europie. W Polsce do Accor należą między innymi marki hotelowe takie jak Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis Budget, Ibis Styles, oraz MGallery. Wcześniej do Accor należały także marki all seasons i Etap, które zostały zastąpione przez Ibis Styles i Ibis Budget. W 2025 roku Accor wprowadzi na polski rynek także marki Mövenpick i TRIBE.
Sieć Accor poinformowała, że wersja beta platformy będzie dostępna pod koniec 2025 r., a jej początkowa funkcjonalność będzie przeznaczona dla zespołów sprzedaży połączonych z Salesforce i będzie dotyczyła wyłącznie rezerwacji małych grup.
Oficjalna strona internetowa z dostępem do platformy zostanie uruchomiona na początku 2026 roku i będzie bezpośrednio połączona z bazą ponad 800 000 pokoi gościnnych i 2,5 mln mkw. przestrzeni eventowej, a także z programem lojalnościowym ALL Accor
System do rezerwacji spotkań jest rozwijany z kilkoma partnerami technologicznymi i będzie wykorzystywał system rezerwacji online MeetingPackage jako swój „kręgosłup”, łącząc stronę internetową Accor z regionalnymi narzędziami sprzedaży i cateringu. Obejmuje to Backyou w Europie i Afryce Północnej, iVvy dla małych i średnich hoteli w regionie Azji i Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i obu Amerykach oraz Delphi firmy Amadeus dla hoteli premium i luksusowych.