Travelsupport.pl

Accor i Hilton pobiły w 2 kwartale wyniki z 2019

Hotele Accor i Hilton

Udostępnij:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Sieć hoteli Hilton odnotowała lepsze niż oczekiwano wyniki za drugi kwartał 2022, ponieważ globalne ożywienie w zakresie podróży służbowych nabrało nieoczekiwanego tempa.

Hilton osiągnął zysk netto w wysokości 367 mln USD za trzy miesiące kończące się 30 czerwca, w porównaniu z zyskiem 128 mln USD w II kwartale 2021 r., ponieważ całkowite przychody wzrosły o 68,5% z 1,33 mld USD do 2,24 mld USD rok do roku.

Słynna amerykańska sieć podała, że ​​revpar (przychód na dostępny pokój) globalnie wzrósł w 2 kwartale o 54 procent w porównaniu z rokiem poprzednim. Hotele Hilton skorzystały ze wzrostu zarówno poziomu obłożenia, jak i średniej dziennej stawki (ADR). Europejskie obiekty Hiltona odnotowały poziom obłożenia wynoszący 72 procent w drugim kwartale (wzrost o 41 punktów procentowych w stosunku do 2021 r.)

UWAGA CENY ROSNĄ – BĘDZIE JESZCZE DROŻEJ

W 2gim kwartale hotele europejskie miały ADR (average daily rate) na poziomie 151,58 USD, plasując się tuż za Bliskim Wschodem (152,94 USD) i USA (162,16 USD). Średnia dzienna stawka Hilton w Europie wzrosła o 66 procent od drugiego kwartału 2021 r., co było największym wzrostem w regionie rok do roku.

Accor informuje o odbiciu w II kwartale do poziomów sprzed pandemii.

Accor odnotował „bardzo silne” odbicie aktywności w drugim kwartale, przy czym revpar (przychód na dostępny pokój) przekroczył poziomy z 2019 r. na kilku rynkach, w tym w kluczowych lokalizacjach w całej Europie. Firma z siedzibą we Francji odnotowała przychody w wysokości 1,725 ​​mln euro w pierwszej połowie 2022 r., co stanowi 97-procentowy wzrost w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Zgodnie z opublikowanym w czwartek raportem grupy za drugie półrocze oznacza to wzrost przychodów z usług hotelowych o 119 proc. (opłaty za zarządzanie i franczyzy, usługi dla właścicieli) w porównaniu z I poł. 2021 r. oraz o 57 proc. ”, która obejmuje usługi konsjerża i wynajem luksusowych domów.

firmowa polityka podróży

Rezerwuj przez nasz dostęp do Booking.com i otrzymuj zwrot do 3% wartości swoich rezerwacji.

Najczęściej czytane:

Nasze usługi